Twee mensen zitten op het jaarbeursplein. In beeld staat de tekst Utrecht heeft jou nodig.

Inhuur

Tijdelijk samenwerken aan Utrecht

Wil jij als zzp’er of interim professional een bijdrage leveren aan gezond stedelijk leven voor iedereen? Of ben je een intermediair, recruiter of bemiddelaar? Meld je dan aan op het online platform van het Marktplein Inhuur Utrecht. Utrecht maken we samen met jou.

Op het digitale marktplein komen vraag naar en aanbod van tijdelijke professionals eenvoudig bij elkaar. Zelfstandigen en personele bemiddelaars krijgen een eerlijke kans om voor ons te komen werken. Op deze manier is ons inhuurproces open en transparant voor iedereen.

 

Waar vind je de opdrachten?

Via Marktplein Inhuur Utrecht van Mercell Source-to-Contract kun je je meteen aanmelden. Dit doe je door onderaan de pagina op ‘Deelnemen’ te klikken.

Heb je nog geen account? Klik dan eerst op ‘Nieuw’.
Registreren is kosteloos!

Voor meer informatie, bekijk het Aanmeldproces in 5 stappen (pdf 491 KB) of de uitgebreide Instructie Aanmelding Marktplein (pdf, 212 KB).

Heb je nog vragen? Bekijk dan hier de Veelgestelde Vragen Marktplein.

Aanmelding Marktplein in 5 stappen

De gemeente Utrecht plaatst inhuuropdrachten op het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor externe inhuur. Als je geïnteresseerd bent als ondernemer (bureau, dan wel als zzp-er), dan kan jij je inschrijven op het DAS en op onze gepubliceerde tenders. Hiernaast zie je de 5 stappen die je moet volgen om jezelf te registreren voor het DAS externe inhuur van de gemeente Utrecht.

Stap 1

Meld je aan voor het Marktplein via de link: Marktplein Inhuur Utrecht. Je klikt daar vervolgens op ‘deelnemen’ rechtsonder in je scherm. Mocht je hier nog geen account hebben dan klik je hier eerst op nieuw. Maak hier kosteloos je account aan. Je krijgt direct een bevestiging zodra je bedrijfsregistratie is voltooid. Hierna heb je toegang tot het platform en kun je je aanmelden.

Stap 2

Log in en klik op Marktplein Gemeente Utrecht. Klik links in het menu op Goedkeuring aanmeldingen. Vul de vragenlijst in en upload het Uniform Europees Aanbestedingsdocument. Let op! Om toegang tot Marktplein te krijgen dient het Uniform Europees Aanbestedingsdocument op de laatste pagina ondertekend te zijn. Als het niet mogelijk is om dit digitaal te doen met Acrobat Adobe, is een natte handtekening ook geldig.

Stap 3

Dien je aanmelding in met de knop ‘Indienen’. Je ontvangt per email een automatische bevestiging van de indiening.

Stap 4

Gemeente Utrecht controleert je aanmelding. Je krijgt binnen tien werkdagen een toelatings- of afwijzingsbericht.

Stap 5

Na toelating ontvang je automatisch een uitnodiging als er een tender gepubliceerd wordt in een door jou geselecteerde categorie. Eerder gepubliceerde tenders zullen niet zichtbaar zijn. Neem contact op met recruitment via 030 2861175 of recruitment@utrecht.nl indien je wilt deelnemen aan een eerder gepubliceerde tender.

Ontdek meer

Utrecht organisatie

We werken vanuit verschillende organisatie onderdelen samen aan de opgaven van de stad.

Werken voor Utrecht

Werken voor één van de meest aantrekkelijke steden van Nederland.

Meld je aan voor onze Jobalert

Ontvang passende vacatures en stages in je mailbox. Meld je nu aan.