Vier collega's wandelen over de moreelsebrug, met op de achtergrond het stadskantoor en Utrecht Centraal Station. In beeld staat de tekst Utrecht heeft jou nodig.

Veelgestelde vragen sollicitatie

Er is op dit moment geen geschikte vacature voor mij. Kan ik een open sollicitatie sturen?
Open sollicitaties nemen we op dit moment niet in behandeling. Reageer daarom zo concreet mogelijk op een vacature of maak een Jobalert aan. Hiermee kun je je aanmelden voor relevante vacatures die je direct in je mailbox krijgt als wij deze publiceren.

Ik heb gesolliciteerd op een vacature. Wanneer ontvang ik een update van mijn sollicitatie?
Je hoort zo spoedig mogelijk na de sluitingsdatum van de vacature iets terug van de recruiter. Als je specifieke vragen hebt over de sollicitatieprocedure, kun je contact opnemen met de verantwoordelijk recruiter. Je vindt de naam van de recruiter terug in de vacaturetekst.  

Ik heb per ongeluk het verkeerde bestand toegevoegd aan mijn sollicitatie. Wat nu? 
Je kunt je sollicitatie wijzigen door in te loggen op jouw persoonlijke pagina. Onder het kopje ‘sollicitaties’ zie je jouw sollicitaties en kun je bestanden verwijderen en opnieuw uploaden.  

De vacature stond gisteren op de website, maar is nu niet meer zichtbaar?
Solliciteren op deze functie is helaas niet meer mogelijk, omdat de uiterste sollicitatiedatum verstreken is. Je kunt alleen solliciteren op vacatures die nog op onze website staan. Je kunt een Jobalert aanmaken om op de hoogte te blijven van de meest actuele vacatures.

Kan ik mijn account verwijderen of mijn persoonsgegevens wijzigen?
Je kunt jouw persoonlijke gegevens wijzigen en/of account verwijderen door in te loggen op jouw persoonlijke Utrecht pagina via deze link 

Ga terug naar de pagina Sollicitatieprocedure

Meld je aan voor onze jobalert

Utrecht heeft jou nodig. Ontvang passende vacatures in je mailbox.

Meld je nu aan